Robotická stavebnice LEGO BOOST byla skutečně výzva. Náročnosti jsme se zalekli hned na začátku, když jsme otevřeli 384 stran návodu na sestavení a nevěřili jsme, že to bez pomoci starších spolužáků z 2. stupně zvládneme.
Zapojit manuální a praktické činnosti do výuky je cílem výuky robotiky v předmětu nová informatika. Připomíná to více reálný život a přiměje to děti k pochopení fungování digitálních zařízení a základů programovacího jazyka, k opravdovému přemýšlení a nenásilnému získání potřebných dovedností, díky kterým se budou umět postavit do budoucího moderního života. Děti při práci kombinují, zkouší různé možnosti, učí se umět přijít na chybu, opravit chybu, konzultovat, porovnávat, udělat si systém a zkontrolovat každý svůj krok, aby dosáhly konečného výsledku.
Roboty jsme s dětmi ve 4. B úplně sami sestavili a úplně sami rozpohybovali. Ta radost byla neskutečná a tolik nadšení, radosti a zaujetí, když se nám roboti rozjeli, můžete zhlédnout na našem
videu.
Mgr. Marcela Přibylová
Datum vložení:
19. 2. 2023 19:49
Datum poslední aktualizace:
19. 2. 2023 19:59
Autor:
Správce Webu